A telefonos szakorvosi konzultáció azt a célt szolgálja, hogy időt spóroljunk meg a páciens számára azzal, hogy nem szükséges befáradnia a klinikára, ha nem indokolt a személyes találkozás.

Ilyen alkalom lehet:

⦁ egy-egy lelet kiértékelése, megbeszélése,
⦁ az alkalmazott terápia módosításának megbeszélése
⦁ ha nem szükséges fizikai vizsgálat
⦁ ha kérdése van a betegségével, vagy az alkalmazott terápiával kapcsolatban

A telefonos szakorvosi konzultációt nem ajánljuk az első találkozás helyett. Fontos, hogy az orvos és a páciens megismerjék egymást, és a szükséges fizikai vizsgálatokat el tudjuk végezni. Klinikánkon nagy hangsúlyt fektetünk arra, hogy holisztikus szemlélettel a teljes embert gyógyítsuk, ezért is elkerülhetetlen, hogy a páciens és az orvos találkozzanak egymással, és kialakuljon egy bizalmi kapcsolat.

Távolról nem lehet pontos diagnózist felállítani, hiszen egy-egy tünet hátterében több kiváltó ok is állhat, ezért, ha bármilyen panasza jelentkezik, célszerűbb a személyes vizitet választania. Például ha kiütések jelennek meg a bőrén, duzzanatot tapasztal magán, nehézlégzés vagy mellkasi fájdalom gyötri…stb., akkor foglaljon időpontot online, vagy reggel 8 és este 20 óra között hívja klinikánkat az alábbi telefonszámon: +36-87-999-359!

Tehát olyan esetekben érdemes igénybe vennie a telefonos lehetőséget, ha már van orvosa a klinikán, akivel megkezdték a kivizsgálást vagy terápiát, de:

⦁ kérdése maradt a vizitet követően,
⦁ leletkonzultációt szeretne kérni
⦁ új tünete jelent meg.

Reméljük, hogy ezzel a szolgáltatásunkkal kényelmesebbé tudjuk tenni az Ön számára a gyógyulás folyamatát!